1. JAKÉ INFORMACE NAJDEME U PRODUKTŮ?
U každého produktu jsou uvedeny podstatné informace, které potřebujete vědět o produktech, abyste se uměli správně rozhodnout při nákupu.
Každý produkt má své číslo, které je jedinečné a objevuje se u produktů, v objednávkách, i na fakturách.
Například u produktu pletací příze můžete najít následující informace:
2. CO ZNAMENAJÍ INFORMACE O BALENÍ?
ZBX = papírová krabička, ve které jsou vloženy produkty. Nejvíce se používá při produktech jako jsou nitě, vyšívací a háčkovací příze.
POLYBAG = polyesterová kapsa, zatavená, případně jinak uzavřena. Používá se zejména při pletacích přízích.
BLISTR = kartička z tvrdého papíru, někdy s plastovým obalem produktu. Používá se zejména při produktech kovové galanterie.
3. LZE STÁHNOUT KATALOGY PRODUKTŮ V PDF?
Katalogy některých našich produktů ve formátu PDF si můžete stáhnout zde:
SCHACHENMAYR Podzim/Zima 24/25
VYŠÍVACÍ PŘÍZE, GOBELÍNY A SOUPRAVY ANCHOR
4. JAKÝ ZPŮSOB PLATBY SI MŮŽEME ZVOLIT?
Cenu zboží lze uhradit na dobírku kurýrovi při převzetí nebo po dohodě s námi v lhůtě splatnosti stanovené na faktuře na náš bankovní účet.
5. JAK MI DORUČUJÍ ZBOŽÍ?
Zboží doručujeme smluvní kurýrní společností na Vámi zvolenou adresu doručení v České republice. Překontrolujte si před odesláním objednávky správnost údajů o adrese doručení.
6. JAK MÁM POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?
V případě reklamace kontaktujte naše pracovníky emailem na info@mezshop.cz nebo telefonicky na čísle +420 777 417 796. Budete potřebovat následující údaje: číslo faktury, číslo výrobku a jeho množství, které chcete reklamovat. Také udejte důvod reklamace a pokud Vás požádáme zašlete rovněž příslušnou fotodokumentaci reklamovaného zboží nebo nám umožněte případné posouzení reklamace na místě. V rámci Vaší reklamace rovněž zadejte požadavek na způsob vyřízení Vaší reklamace. Budeme Vás brzy kontaktovat zpět za účelem co nejrychlejšího vyřízení reklamace.
Reklamované zboží je nutné uchovat v neporušeném stavu po celou dobu vyřizování reklamace. Upozorňujeme, že vrácení peněz nebo výměna reklamovaného zboží jsou možné pouze pokud od Vás obdržíme zpět reklamované zboží v neporušeném stavu.
7. KTERÉ PRODUKTY JSOU SKLADEM?
Zboží, které je "SKLADEM", Vám bude dodáno v co nejkratším možném termínu. O předpokládaném termínu dodání zboží "NA OBJEDNÁVKU" Vás budeme informovat emailem nebo telefonicky. V případě jakékoliv změny v dostupnosti Vámi objednaného zboží Vás budeme neprodleně informovat.
8. CHCETE SE DOZVĚDĚT VÍCE?
Pokud máte další otázky, napište nám na info@mezshop.cz .