Logo

Užitečné informace

1. JAKÉ INFORMACE NAJDEME U PRODUKTŮ?

U každého produktu jsou uvedeny podstatné informace, které potřebujete vědět o produktech, abyste se uměli správně rozhodnout při nákupu.

Každý produkt má své číslo, které je jedinečné a objevuje se u produktů, v objednávkách, i na fakturách.

Například u produktu pletací příze můžete najít následující informace:

  • Číslo produktu a číslo barvy / odstínu
  • Popis produktu
  • Cena a prodejní jednotka
  • Doporučená velikost jehlic / háčků pro danou přízi
  • Gramáž (klubíčka) a délka příze v klubíčku
  • Informace, které odstíny jsou skladem
  • Informace, které odstíny jsou nové (z poslední kolekce)
  • Gramáž celého prodejního balení
  • Složení
  • IST kód (kód kombinované nomenklatury)
  • Druh balení
  • Doporučená péče

 

2. CO ZNAMENAJÍ INFORMACE O BALENÍ?

ZBX = papírová krabička, ve které jsou vloženy produkty. Nejvíce se používá při produktech jako jsou nitě, vyšívací a háčkovací příze.

POLYBAG = polyesterová kapsa, zatavená, případně jinak uzavřena. Používá se zejména při pletacích přízích.

BLISTR = kartička z tvrdého papíru, někdy s plastovým obalem produktu. Používá se zejména při produktech kovové galanterie. 

 

3. LZE STÁHNOUT KATALOGY PRODUKTŮ V PDF?

Katalogy některých našich produktů ve formátu PDF si můžete stáhnout zde:

SCHACHENMAYR Podzim/Zima 23/24

SCHACHENMAYR Jaro/Léto 23

RED HEART

NITĚ, VYŠÍVACÍ A HÁČKOVACÍ PŘÍZE

GOBELÍNY A SÚPRAVY ANCHOR

 

4. JAKÝ ZPŮSOB PLATBY SI MŮŽEME ZVOLIT?

Cenu zboží lze uhradit na dobírku kurýrovi při převzetí nebo po dohodě s námi v lhůtě splatnosti stanovené na faktuře na náš bankovní účet. 

5. JAK MI DORUČUJÍ ZBOŽÍ?

Zboží doručujeme smluvní kurýrní společností na Vámi zvolenou adresu doručení v České republice. Překontrolujte si před odesláním objednávky správnost údajů o adrese doručení.

6. JAK MÁM POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

V případě reklamace kontaktujte naše pracovníky emailem na info@mezshop.cz nebo telefonicky na čísle +420 777 417 796. Budete potřebovat následující údaje: číslo faktury, číslo výrobku a jeho množství, které chcete reklamovat. Také udejte důvod reklamace a pokud Vás požádáme zašlete rovněž příslušnou fotodokumentaci reklamovaného zboží nebo nám umožněte případné posouzení reklamace na místě. V rámci Vaší reklamace rovněž zadejte požadavek na způsob vyřízení Vaší reklamace. Budeme Vás brzy kontaktovat zpět za účelem co nejrychlejšího vyřízení reklamace. 

Reklamované zboží je nutné uchovat v neporušeném stavu po celou dobu vyřizování reklamace. Upozorňujeme, že vrácení peněz nebo výměna reklamovaného zboží jsou možné pouze pokud od Vás obdržíme zpět reklamované zboží v neporušeném stavu.

7. KTERÉ PRODUKTY JSOU SKLADEM?

Zboží, které je "SKLADEM", Vám bude dodáno v co nejkratším možném termínu. O předpokládaném termínu dodání zboží "NA OBJEDNÁVKU" Vás budeme informovat emailem nebo telefonicky. V případě jakékoliv změny v dostupnosti Vámi objednaného zboží Vás budeme neprodleně informovat. 

8. CHCETE SE DOZVĚDĚT VÍCE?

Pokud máte další otázky, napište nám na info@mezshop.cz .

 

Táto webová stránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy.
Potrebné
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.

Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.

Preferencie
Preferenčné súbory cookies umožňujú internetovej stránke zapamätať si informácie, ktoré zmenia spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá, ako napr. váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa práve nachádzate.

Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.